JobeKas affärsidé är att förse företag med högkvalitativ försäljningskompetens samt att driva och optimera uppdragsgivarnas försäljning. Detta kan genomföras genom säljagenter, att bygga upp och förvalta en extern försäljningsorganisation eller att vi genom säljträning och konsultation hjälper våra kunder att effektivisera sin interna försäljning.
Med rätt erfarenhet för jobbet kan en chef via JobeKa börja arbeta med mycket kort varsel om så behövs. En temporär chef kan arbeta individuellt eller i team för att assistera organisationer som behöver en kvalificerad resurs inom General Management, Human Resources eller Försäljning.
Vi erbjuder dig och dina medarbetare ett mentorskap som är yrkesorienterat, personligt och resultatinriktat. Mentorskapet syftar ofta till att tillvarata och utveckla ledarskapet i företaget. I ett mentorprogram ges en unik möjlighet att reflektera kring och ventilera de frågeställningar som uppstår i din vardag. Vi medverkar också i program för nya företagare. Mentorprogrammet bygger på en process över 6-12 månader.